account arrowhead-down arrowhead-up cart mobile-menu search sm-bold-x x-skinny-rounded x-skinny arrowhead-right social-facebook social-googleplus social-instagram social-linkedin social-pinterest social-qzone social-renren social-tencent social-twitter social-vkontakt social-weibo social-youku social-youtube

Please help us improve our website

Take our customer survey to evaluate your visit.

It should only take a few minutes to answer five quick questions. Just click the Launch survey button at the end of your visit to begin.

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Mechanical noise camera

Highlighted
One time poster
Message 1 of 1
48 Views
Message 1 of 1

Mechanical noise camera

Bonjour à tous,

J'ai cherché si un sujet similaire était présent mais je n'ai rien trouver. 

Voici le " problème ", depuis que je l'ai sorti de sa boîte, quand je secoue légèrement mon xz3, j'entends un bruit mécanique derrière l'écran au niveau de l'appareil photo tic tic tic tic, même chose si je tapote sur l'écran. Le bruit est plus fort à l'oreille côté écran.

Est-ce normal ? J'ai contacté le service sony mais la femme m'a dis de réinitialiser le téléphone et si ça n'a pas régler le problème, je dois l'envoyer en réparation... Je vous avoue que je préfère être sur avant de tout effacer et d'envoyer et attendre 10 jours. 

Merci d'avance pour vos réponse Slightly smiling Face 

Hello everyone,

I searched if a similar subject was present but I did not find anything.

Here is the "problem", since I took it out of the box, when I shake my xz3 slightly, I hear a mechanical noise behind the screen at the camera tic tic tic tic, same thing if I tap on the screen. The noise is louder at the screen side ear.

Is this normal? I contacted the service sony but the woman told me to reset the phone and if it did not solve the problem, I have to send it for repair ... I admit that I prefer to be on before any erase and send and wait 10 days.

Thank you in advance for your answer Slightly smiling Face

gt